پنکیک و یا این که کرم ها چین و چروک ها را طولانی تر نشان می‌دهند!
نوشته شده توسط : علیپور

پنکیک و یا این که کرم ها چین و چروک ها را طولانی تر نشان می‌دهند!
برای اینکه پوستمان به طوری چشم شود که ما فقط آن را فراهم کرده باشیم و با اشکال کرمها طوری آن را نسازیم که هرچه ناصافی و چین و چروک میباشد چشم شود و به نوعی سنمان را اضافه نشان ندهد بهتر میباشد :

بهترین مارک پنکیک

نکته اولیه:
سوای در حیث دریافت کردن سن و رنگ پوست، در‌حالتی که پوست درخشان و شفافی دارید که از گونه های پوستهایی میباشد که مثل آینه می‌درخشد ولی هر از گهگاه جوشهای ریزی هم در آن دیده میشود بهتر میباشد بعداز زدن ضد آفتاب منحصر پوستتان از پنکیک به کارگیری نمایید به دلیل آن که درین مواقع پنکیک هم اقتدار پوشانندگی خیر و خوبی برای جوشها داراست و هم اینگونه پوستها را جوانتر نشان خواهد اعطا کرد که اما اعتنا داشته باشید که هیچگاه پنکیک را به دور چشمها نزنید ( تاکید دوباره) و فقط با گذاشتن و برداشتن پد آن پوست را یه خرده مات فرمایید .

نکته دوم :
در شرایطی که پوستی کم آب دارید و مدام مجبورید آن را با گونه های کرم های مرطوب کننده مرطوب نگه دارید بهتر میباشد در برخی موردها خیر مدام آنهم به ترتیبی که در تحت بیان شده میباشد از پنکیک در انتها آرایشتان استعمال فرمایید به دلیل آن که در هر سنی که باشید کم آبی پوستتان سبب می‌شود که با پنکیک خطوط فیس ی شما طولانی تر معلوم شود، راه و روش بهتر آن میباشد که بعداز به کار گیری از ضد آفتاب منحصربه‌فرد پوستتان فقط از یک کرم پودر خوب به کار گیری نمائید که در صورتیکه که دوست داشتید پوستتان مات چشم شود از جور مات آن را تنظیم کرده و روی ضد آفتابتان بزنید .

نکته سوم :
در شرایطی که پوستی کدر و دارنده جوش و همچنین لکهای میراث از جوش دارید و می‌خواهید آن را برای یک پیرایش ملایم و قشنگ مهیا نمائید بهتر میباشد نخست ضد آفتاب فاقد چربی خویش را بزنید، آن گاه از یک کرم پودر خوب که امکان پوشانندگی نیکی داراست به کارگیری کرده و تمام نقاط پوست را با آن بپوشانید و با تکان آهسته ضربه زدن آن را خوب بر روی پوست بخوابانید و در انتها فعالیت پد یا این که به عبارتی ابر پنکیک را برداشته و با جنبش گذاشتن و برداشتن بر روی پوست، آن را مقداری از براقی به ماتی برسانید. گشوده هم در لحاظ داشته باشید که پد را حریم چشمها نمالید، همچنین آن را روی پوست نکشید تنها بگذارید و بردارید.

پوست های کم آب بخوانند
دختران و خانم هایی که پوست بسیار کم آبی دارا هستند قطعا نخست از مرطوب کننده ای مطلوب به کارگیری کرده، بعد از مرطوب ساختن پوست ضدآفتاب مطلوب و بعداز جذب بدون نقص آنان از پنکیک استعمال نمایند .

سوال پیش میاید چه مرطوب کننده ای بهتر میباشد؟
توصیه:

کرم مرطوب کننده کیووی با اس بی اف 30


روی ضد آفتاب پنکیک زدن ضرری برای پوست دارااست؟
بایستی توجه شود که پنکیک‌ ها اثر بخشی ضدآفتاب را نادر میکنند. علاوه بر این پنکیک در بعضا مواقع سبب ساز گشوده شدن منافذ پوست می شود . با در لحاظ داشتن این نکات، می‌توانید در فیس رغبت، ضد آفتابی را گزینش فرمائید که خواص آرایشی و پوشش‌ دهندگی را نیز در خودش داشته باشد.

ضد آفتابی با این مشخصات نمی شناسید؟ و یا این که از تنوع مارک ها گزینش برایتان طاقت فرسا میباشد؟

ضد آفتاب کامپکت اس او آر با اس بی اف 50 و بالاترین کاور

 

چطور پنکیک بزنیم؟
او‌لین و مهمترین مرحله آن میباشد که پد پنکیک خویش را مرطوب فرمائید، هرچه رطوبت پد پنکیک کمتر باشد، پوشش بیشتری خواهید داشت، پس درصورتی که در‌پی یک پوشش طبیعی روی پوست چهره تان می‌باشید، پد را زیاد مرطوب نکنید و همینطور برای برداشتن پنکیک فشار مازاد به آن وارد نکنید. با مقدار کافی از پنکیک روی پد، پوشش پوست را مقدمه نمائید برای اینکه پوست فیس شما یکنواخت خیس بنظر رسد و هرچه قدر از سطح رخ را که میتوانید پوشش بدهید : فیس، زنخدان، کناره های بینی و خطوط نزدیک دیده.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: